Menu

Şikayet Politikası

  • Hasta Hakları Bölümü, sizlerden gelen öneri ve görüşleriniz ile hastanemizin gelişimine katkı sağlar. Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta Hakları Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.
  • Şikâyet, istek ve önerilerinizi hasta hakları birimimize yüz yüze görüşme, telefon, e-mail, web sitesi, anket/mektup aracılığıyla iletebilirsiniz.
  • Ayrıca hizmetlerimizle ilgili görüş ve şikayetlerinizi hasta odalarında ve bankolarda bulunan memnuniyet anket formunu doldurarak iletebilirsiniz.
  • Şikayet/ önerileriniz kayıt altına alınır, ilgili departman yöneticileri ile değerlendirilir ve sizlerin talepleri doğrultusunda hizmet kalitemizi artırmak amacıyla iyileştirmeler yapılır.
  • Şikayetlerin sonucu, belirtilen süre içinde Hasta Hakları Birimi tarafından sizlere geri bildirimi yapılır.
  • Hastanemiz, yasa, yönetmelik ve yönergeler nedeniyle çözülemeyecek şikayetleri, çözümü araştırılmak üzere bir üst makama iletilir.
  • Görüşlerinizi internet aracılığıyla bildirmek için web sayfamızda yer alan “Öneri & Şikayetler” hasta ve yakınları bölümünden iletebilirsiniz. Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik iletmiş olduğunuz görüşleriniz için teşekkür ederiz.

Web Sitemiz Çerez Kullanıyor

Tanımlama bilgilerini; sitemizin doğru şekilde çalışmasını sağlamak, içerikleri ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sunmak ve site trafiğimizi analiz etmek için kullanıyoruz. Aynı zamanda site kullanımınızla ilgili bilgileri; sosyal medya, reklamcılık ve analiz ortaklarımızla paylaşıyoruz
E-RANDEVU
E-SONUÇ

Genesis'te

Rakamlarla Genesis

0

0

m 2 Alan

0

Yatak

0

Branş

0

Erişkin Yoğun Bakım

0

Yeni Doğan Y.Bakım

© Genesis Hospital Tüm Hakları Saklıdır. | JIJI CREATIVE - Son güncelleme tarihi : 08/12/2025